Kampagne

Samfund

The Body Shop fortsætter kampen mod mænds vold mod kvinder og dropper Black Friday og rabatter

112.000 kvinder udsættes hvert år for psykisk vold af deres partner*. 24.000 kvinder udsættes hvert år for fysisk vold af deres partner**. 12 kvinder bliver hvert år dræbt af deres partner***. Over 2.200 kvinder og 2.100 børn hvert år har et ophold på et krisecenter****. Disse tal understreger, at mænds vold mod kvinder fortsat er en pandemi. Derfor fortsætter The Body Shop kampen mod mænds vold mod kvinder i samarbejde med LOKK, Landsorganisation af Kvindekrisecentre.

Indhold fra partner

Medarbejder

Ny kampagne skal forebygge hadbeskeder og trusler mod influencere

I forbindelse med et forskningsprojekt har influencere lavet to kampagner, der skal sætte fokus på arbejdsmiljøet blandt unge influencere, gamere og platformsarbejdere.

Kommunikation

Ny Arla-kampagne vil fremvise de grønne løsninger

Med kampagnen ”Mælk er mere end mælk” stiller Arla skarpt på partnerskabet blandt for eksempel landmænd og forskere, der allerede i dag arbejder for at bringe landbruget ind i en klimavenlig æra.

Kommunikation

Dine gamle sneakers kan redde en bid af regnskoven

Et nyt initiativ fra The Athlete’s Foot giver kunderne rabat på nye sko samtidigt med, at kampen mod rydningen af regnskoven i Ecuador får en hjælpende hånd

  CSR.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere