Medlemsprofiler Se alle
Kampagne
Klima, miljø og energi

Synergi lancerer ny kampagne: Energieffektivitet gør Danmark grønnere hurtigere
Direktør Katrine Bjerre håber, at kampagnen kan være med til at åbne de politiske beslutningstageres øjne for nødvendigheden af et effektivt energiforbrug, hvis vi skal nå vores klimamål.
Kommunikation

Forbrugerne skal gøre verdensmål til hverdagsmål med Fairtrade-mærket
Selvom verdensmålene ikke længere er ’talk of the town’, og ESG’er, inflation og energikrise har overtaget debatten, er verdensmålene stadig højaktuelle. Fairtrade-mærket lancerer en kampagne, der skal skrive verdensmålene ind på danskernes indkøbsliste.
Indhold fra partner
Menneskerettigheder

Sluk for strømmen og doner: Initiativ sikrer Røde Kors tocifret millionbeløb
Takket være en kampagne fra Norlys har danskerne skaffet 30 millioner kroner, som skal gå til Røde Kors’ arbejde for udsatte børnefamilier og andre sårbare i Danmark.
Kommunikation

Ny kampagne hylder kvinder: ”Kvinder er mere end bare udseendet”
Kvinder skal anerkendes for det, de kan, gør og er – og ikke kun reduceres til deres udseende. Det vil Nilens Jord slå fast med ny kampagne, der går i luften i morgen.
Klima, miljø og energi

Energikoncern vinder pris for vindmølle-positiv kampagne
Andel er den første vinder af en pris, som for første gang uddeles i Danmark.
Klima, miljø og energi

Nyt EU-projekt skal bringe alternative proteiner i forbrugernes søgelys
Hvordan kan vi udvide antallet af både animalske og plantebaserede proteinkilder til gavn for både klimaet og sundheden? Det sætter EU-projektet LIKE-A-PRO spot på i løbet af de næste 4 år
Samfund

The Body Shop fortsætter kampen mod mænds vold mod kvinder og dropper Black Friday og rabatter
112.000 kvinder udsættes hvert år for psykisk vold af deres partner*. 24.000 kvinder udsættes hvert år for fysisk vold af deres partner**. 12 kvinder bliver hvert år dræbt af deres partner***. Over 2.200 kvinder og 2.100 børn hvert år har et ophold på et krisecenter****. Disse tal understreger, at mænds vold mod kvinder fortsat er en pandemi. Derfor fortsætter The Body Shop kampen mod mænds vold mod kvinder i samarbejde med LOKK, Landsorganisation af Kvindekrisecentre.
Indhold fra partner
Medarbejder

Ny kampagne skal forebygge hadbeskeder og trusler mod influencere
I forbindelse med et forskningsprojekt har influencere lavet to kampagner, der skal sætte fokus på arbejdsmiljøet blandt unge influencere, gamere og platformsarbejdere.