H&M
23.05.2019MäRK
Sponseret
Greta Thunberg vækker os til live – hvad med din virksomhed, gør den?
Purpose er blevet normen. Flere og flere brands markerer standpunkter og investerer i kampagner med samfundsmæssigt sigte. Tager skridtet op på talerstolen og taler om deres indignation. Men virker det? Lægger vi overhovedet mærke til det?
30.11.2017UNICEF Danmark
Sponseret
H&M Foundation og UNICEF i nyt partnerskab med fokus på børn med handicap
H&M Foundation donerer 24,5 millioner kroner til formålet, og et af målene er at nå mere end 9.000 små børn med handicap og deres familier med specialiseret støtte til at styrke børnenes tidlige udvikling over de næste tre år.
03.09.2015CSR.dk
Kritikere: H&Ms bæredygtighedspris løser ikke det reelle problem
H&M Conscious Foundation stiller en samlet præmie på 7,5 millioner kroner til rådighed til de fem bedste ideer, der kan skabe bæredygtig forandring. Men kritikere mener ikke, at tøjgigantens innovationskonkurrence løser det reelle problem med fast fashion.
Udgiver
Copyright 2023