Medlemsprofiler Se alle
Grøn markedsføring
Kommunikation

For lidt eller for meget kontrol med greenwashing?
Greenwashing-stormen fortsætter. CSR.dk giver overblik over positionerne og videreformidler seks enkle principper for at holde sig på sikker grund.
Kommunikation

Ny guide fra Dansk Erhverv skal hjælpe online-butikker med at kommunikere om grønne tiltag og produkter
Der hersker stadig stor tvivl om reglerne i forhold til grøn markedsføring - særligt onlinebutikkerne er i vildrede. Det er konkurrenceforvridende, hvis nogen fremstår mere grønne, end de er, mens andre holder sig tilbage, mener Dansk Erhverv, som netop har udgivet en guide.
Klima, miljø og energi

Står frygten for greenwashing i vejen for den bæredygtige omstilling?
Frygten for greenwashing er i sig selv blevet årsag til, at nogle virksomheder ikke handler nok på bæredygtigheden.
Indhold fra partner
Strategi & ledelse

Det kræver den rette strategi at tjene penge på bæredygtighed
Store virksomheder er for alvor begyndt at tjene penge på kundernes trang til at forbruge bæredygtigt. Men det kræver i høj grad en nøje markedsstrategi, hvis det skal lykkes, viser undersøgelse.
Kommunikation

Seks gode råd til markedsføring med bæredygtighed lige nu
Verdens største reklameprisfest, Cannes Lion, er på en gang mere fokuseret på bæredygtighed og mere presset på samme emne end nogensinde før. Hør insiderens gode råd.
Kommunikation
Indspark: Fem benspænd udfordrer den grønne omstilling
Kommunikation
Indspark: Virksomheder skal ikke være stille under corona, men skal undgå ”heltefælden”
Kommunikation

Dansk Annoncørforening raser over regler for grøn markedsføring
De nye regler for etisk og grøn markedsføring får hårde ord med på vejen fra Dansk Annoncørforening. I yderste konsekvens risikerer reglerne at gå ud over de grønne produkter, mener organisationen.