I fokus: Hvordan får vi kunderne med?

Kunder siger, at de er interesserede af bæredygtighed og villige til at betale mere for det. Men langt færre gør det. Hvorfor er det sådan? Hvad skal der til for at ændre det? Vi leder efter svarene og virksomheder, som har fundet dem.

I samarbejde med

19.03.2021CSR.dk

Forbrugere 2021: Interesserede men ikke overbeviste

I den årlige undersøgelse af danske forbrugeres holdninger til og opfattelse af virksomeheders indsats for bæredygtighed er der lige dele voksende interesse og advarsler om ringe effekt af kommunikation.

19.03.2021CSR.dk

Mærker vaccinerer mod greenwashing

10.03.2021CSR.dk

Ny tendens: Flere og flere brands tilføjer CO2-info på deres emballage

09.03.2021CSR.dk

Kliché-kommunikation om bæredygtighed florerer overalt

01.03.2021Textilia Group A/S

Sponseret

Sammen med kunderne indfrier vi potentialet i en cirkulær økonomi

10.02.2021CSR.dk

Forbrugerundersøgelse: Kommunikation omkring CO2-neutralitet skaber forvirring

05.02.2021CSR.dk

Svært at score med bæredygtighed

11.11.2020CSR.dk

Hjælper du dine kunder med at blive en del af løsningen?

10.11.2020Textilia Group A/S

Sponseret

Fra hospitalsdyner til dynejakker

Se flere temaer

Se alle

Hold dig opdateret med CSR.dk

Tilmeld dig nyhedsbrevet og følg med i alt som rører sig indenfor ESG og bæredygtig udvikling Nyhedsbrevet kommer kun to gange ugentligt. Herudover sender vi dig relevante temaer og spændede events.