Medlemsprofiler Se alle
Kommunikation
Kommunikation

Bliver din virksomhed fundet på Google?
Det kommer måske som en overraskende nyhed for dig, men din virksomheds succes afhænger mere af Google, end du måske tror. Faktisk viser statistikker, at 89% af alle online køb starter med en Google-søgning.
Indhold fra partner
Kommunikation

Hjælp til marketing: 3 ting, du skal være opmærksom på
Det her er artiklen til dig, der sidder i en grøn virksomhed og ved, at du bliver nødt til at styrke din marketingindsats. Du har måske allerede en eller flere marketingmedarbejdere ansat, men du har indset, at du har brug for yderligere hjælp.
Indhold fra partner
Kommunikation
Indspark: In young people’s eyes, marketing was already on life-support before the pandemic.
Medarbejder

Ny app skal sikre, at Berendsens medarbejdere kommer tættere på hinanden og bliver engagerede ambassadører for virksomheden
Intern kommunikation er vigtig for at virksomheder kan engagere og fastholde medarbejderne. Men hvordan gør man dét, hvis mange af de ansatte ikke har adgang til en computer i arbejdstiden? I Berendsen introducerer de nu en ny intern app
Indhold fra partner
Kommunikation

Podcast: Konstruktiv kommunikation - Bæredygtig kommunikation?
Hvilken rolle spiller konstruktiv journalistik i bæredygtighedsformidling? Og hvordan går vi fra at kommunikere katastrofe og frygt til i stedet at fokusere på løsninger? Journalist Ulrik Haagerup diskuterer konstruktive nyheder med Steffen Max Høgh.
Indhold fra partner
Kommunikation

Ny kampagne skal nuancere debatten om plast
Plastindustrien lancerer i dag en stor kampagne ’Realistisk om plast’, som skal være med til at nuancere opfattelsen af plast. Debatten om plast er alt for sort/hvid, og det vil vi gerne lave om på, fortæller Thomas Drustrup, adm. dir. i Plastindustrien.
Indhold fra partner
Kommunikation

Advice: Vestas er Danmarks mest bæredygtige virksomhed
Vindmøllegiganten Vestas topper igen konsulentvirksomheden Advices top-10 over de mest bæredygtige virksomheder i Danmark. Rangeringen er en del af organisationens Bæredygtighedsbarometer 2020, som også fortæller om en opfattelse af bæredygtighed, som er blevet markant smallere siden sidste år.
Kommunikation
En selvsikker attitude og økologi gør Coop til det bedste varemærke inden for bæredygtighed
Coop er for andet år i træk mest bæredygtig i Danmark. Det viser 2019-udgaven af Europas og Danmarks største varemærkeundersøgelse om bæredygtighed, Sustainable Brand Index. Coop vinder med et godt forspring foran konkurrenterne Rema 1000, mejeriet Thise
Indhold fra partner