Branding
19.04.2024Dentsu Danmark A/S
Sponseret
Farverig fremtid: Streetart som innovativt brandingværktøj i regenerativ økonomi
Streetart er mere end blot farvestrålende graffiti. Kunsten kan være en transformerende kraft mod en regenerativ økonomi - ikke blot med sine stærke budskaber, men også gennem økonomisk og kulturel udvikling af bysamfundene. En udvikling som virksomheder også kan være med til at fremme, men hvordan? Læs med her.
20.06.2023Rockwool Danmark A/S
Sponseret
"Designed to grow" – Grodan lancerer nyt brandinginitiativ
Nyt initiativ fra Grodan, en del af ROCKWOOL-gruppen, fokuserer på jordløs dyrkning som middel til at brødføde verdens voksende befolkning: Fokus bør skifte fra regulering af metoden til regulering af produktionens klima- og miljøpåvirkning.
07.04.2022SustainBusiness
Sponseret
Podcast: Bæredygtighed og Marketing med Julie Daugaard
Vært Steffen Max Høgh går i denne sæson af podcasten Bæredygtig Business i dybden med, hvordan de forskellige kerneområder i en virksomhed bidrager til den bæredygtige omstilling. I dag handler det om marketing.
23.08.2019Økonomisk Ugebrev
Sponseret
Carlsbergs Snap Pack innovation er 40 år gammel
Bæredygtig branding: Carlsbergs Snap Pack kampagne er en prisbelønnet branding succes, Men kampagnen rummer også en overraskelse, kun få har hørt om. Limemballagen, der reducerer Carlsbergs plastikforbrug , er opfundet af en konkurrent for 40 år siden.
09.04.2019Sustainable Brand Index
Sponseret
En selvsikker attitude og økologi gør Coop til det bedste varemærke inden for bæredygtighed
Coop er for andet år i træk mest bæredygtig i Danmark. Det viser 2019-udgaven af Europas og Danmarks største varemærkeundersøgelse om bæredygtighed, Sustainable Brand Index. Coop vinder med et godt forspring foran konkurrenterne Rema 1000, mejeriet Thise
03.10.2018Sustainable Brand Index
Sponseret
Influencers And The Quest For Credible Communication
New stakeholders are emerging across platforms and with different mandates. With that the impact of ‘influencers’ on consumption and behaviour is also increasing. What does this means in light of sustainability?
20.06.2018CSR.dk
Der bliver købt grønt til kontorerne
De danske virksomheder tænker i stigende grad på klimaet, når de køber ting og sager til arbejdspladsen. Det mærker leverandøren Lyreco, der selv har været igennem en grøn omstilling og nu sigter efter 100 procent bæredygtigt salg. Det er vejen til fremtidig succes, lyder det fra topchef Michael Baun.
19.06.2018Sustainable Brand Index
Sponseret
How A Chocolate Brand Is Leading The Way
Discover the story behind the chocolate brand that is leading the way. Tony's Chocolonely was announced as the winner of Sustainable Brand Index in The Netherlands this year! We spoke to their Chief Evangelist, Ynzo van Zanten about sustainability.
Udgiver
Copyright 2023