Medlemsprofiler Se alle
Branding
Kommunikation

Dine gamle sneakers kan redde en bid af regnskoven
Et nyt initiativ fra The Athlete’s Foot giver kunderne rabat på nye sko samtidigt med, at kampen mod rydningen af regnskoven i Ecuador får en hjælpende hånd
Kommunikation

Carlsbergs Snap Pack innovation er 40 år gammel
Bæredygtig branding: Carlsbergs Snap Pack kampagne er en prisbelønnet branding succes, Men kampagnen rummer også en overraskelse, kun få har hørt om. Limemballagen, der reducerer Carlsbergs plastikforbrug , er opfundet af en konkurrent for 40 år siden.
Indhold fra partner
Kommunikation
En selvsikker attitude og økologi gør Coop til det bedste varemærke inden for bæredygtighed
Coop er for andet år i træk mest bæredygtig i Danmark. Det viser 2019-udgaven af Europas og Danmarks største varemærkeundersøgelse om bæredygtighed, Sustainable Brand Index. Coop vinder med et godt forspring foran konkurrenterne Rema 1000, mejeriet Thise
Indhold fra partner
Kommunikation

Brandingeksperter kommer med 10 dogmer for bæredygtig branding
Ideen om dogmeregler, som vi kender fra 1990'ernes filmverden, bliver genbrugt af brandingeksperter for at kickstarte bæredygtige brands.
Kommunikation

Podcast: Bæredygtighed og Marketing med Julie Daugaard
Vært Steffen Max Høgh går i denne sæson af podcasten Bæredygtig Business i dybden med, hvordan de forskellige kerneområder i en virksomhed bidrager til den bæredygtige omstilling. I dag handler det om marketing.
Indhold fra partner
Kommunikation
Indspark: Pas på "heltefælden"! Brands skal stoppe med at sætte sig selv først, når de fokuserer på purpose
Kommunikation

Influencers And The Quest For Credible Communication
New stakeholders are emerging across platforms and with different mandates. With that the impact of ‘influencers’ on consumption and behaviour is also increasing. What does this means in light of sustainability?
Indhold fra partner
Strategi & ledelse

Der bliver købt grønt til kontorerne
De danske virksomheder tænker i stigende grad på klimaet, når de køber ting og sager til arbejdspladsen. Det mærker leverandøren Lyreco, der selv har været igennem en grøn omstilling og nu sigter efter 100 procent bæredygtigt salg. Det er vejen til fremtidig succes, lyder det fra topchef Michael Baun.