Roskilde Festival

Samfund

Tuborg opfordrede til ansvarlighed på Roskilde Festival

Også i år indtog Tuborgs ’Drik med Respekt’-kampagne Roskilde Festival. Denne gang samarbejdede bryggerigiganten med DropBucket - engangsskraldespande i genbrugspap - om at få forbrugerne til at drikke med respekt – og samtidig rydde op og affaldssortere.

0 kommentarer

Klima, miljø og energi

Gæster på Roskilde Festival tester ny pantstation

For at gøre det lettere for festivalgæsterne at komme af med deres tomme dåser og flasker har Dansk Retursystem opsat en pantstation på Roskilde Festival, hvor det tager under et minut at få pant for omtrent 90 dåser og flasker. Et lignende pilotprojekt testes lige nu i hele landet.

0 kommentarer

Klima, miljø og energi

Flere vil bekæmpe affald på Roskilde Festival

Roskilde Festival fører – ud over en masse musikalske oplevelser – store mængder skrald med sig. Det problem tager initiativet Clean Out Loud dog hånd om ud fra en bæredygtig og klimavenlig tankegang. Interessen er større end nogensinde.

0 kommentarer

Kommunikation

Coop og Toms støtter Verdens Bedste Nyheders årlige morgenevent

Fredag d. 11. september holdes det årlige Verdens Bedste Nyheder morgenevent. Her uddeles Verdens Bedste Nyheder til morgenfriske danskere, og vi fejrer at det går bedre i verden.

  CSR.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere