Medlemsprofiler Se alle
Marketing
Kommunikation

Bliver din virksomhed fundet på Google?
Det kommer måske som en overraskende nyhed for dig, men din virksomheds succes afhænger mere af Google, end du måske tror. Faktisk viser statistikker, at 89% af alle online køb starter med en Google-søgning.
Indhold fra partner
Strategi & ledelse

Unilever klar til at frasælge brands uden ægte purpose
Et varemærke skal have et højere formål end bare øget salg, og så skal det være klar til at sætte handling bag ordene. Sådan lyder kravene fra Unilevers topchef Alan Jope, der understreger, at koncernen er klar til at skille sig af med brands, der ikke kan leve op til dem.
Supply chain

Unilever vil kun lægge marketingdollars på ansvarlige platforme
Med tre nye politikker for, hvor de vil betale for at reklamere online, viser Unilever igen vejen for, hvordan virksomheder kan tage ansvar og påvirke samfundsudviklingen. Denne gang for at bekæmpe giftigt indhold og fake news på sociale medie-platforme.
Kommunikation

Purpose marketing betaler sig
Det kan være en rigtig god idé for virksomheder at positionere sit brand på en god sag altså gøre brug af purpose marketing. Det mener Hanne Feldthus, klummeskribent på Bureaubiz.
Kommunikation

Hjælp til marketing: 3 ting, du skal være opmærksom på
Det her er artiklen til dig, der sidder i en grøn virksomhed og ved, at du bliver nødt til at styrke din marketingindsats. Du har måske allerede en eller flere marketingmedarbejdere ansat, men du har indset, at du har brug for yderligere hjælp.
Indhold fra partner
Kommunikation
Indspark: Pas på "heltefælden"! Brands skal stoppe med at sætte sig selv først, når de fokuserer på purpose
Samfund

Marketing – nu med god karma
Dårlig karma skaber problemer på stribe i alle lag af samfundet. Derfor bør alle virksomheder stræbe efter det modsatte i deres marketing og forretning, fortalte thailandsk ekspert til Sustainable Brands-konferencen.
Kommunikation